Saturday, October 6, 2012

Assalamualaikum...

Alhamdulillah...akhirnya siap jugak novel aku yang ke-3...bukannya ape...tapi tak sangke orang yamg sengal macam aku ni ade jugak bakat nak jadi penulis...hhhaa...tapi itulah impian aku...menjadi seorang penulis yang terkenal...yang sebenarnye,...aku ni ade banyak lagi koleksi tapi aku yang tak nak hantar kat mane2 publication...mesty tanyekan sebab ape...sebabnye aku ni pemalu...pemalu yang melampau..member aku dah lame da suruh aku print out hasil karya yang tak berape nak agung sangat tu,...tapi banyak la aku punye alasan....bukan ape...tapi aku rase blom masenye aku nak publish karya aku....heehehh...yang korang  perlu tahu is...semua aku punye novel tidak bertajuk....kelakar kan..buat masa ni aku belom lagi ade mase nak pikir tajuk ape yang sesuai untuk novel2 tu semue....ade mintax pndapat jugak ngan member tapi tah la..nasib la..ade cter tapi xde tajuk...sok2 law jumpe novel yang xde tajuk tu mknenye aku punye la kot...heheeh xde la gurau je...ok la....stil ade kerje yang nak kene buat,....oh lupe lah plak...aku nak pekse tau..doakan aku straight A okay....hehe bye2.

from me..!!!!
(ade gye nak jd pnulis x)
>3


No comments:

Post a Comment